Saturday, April 9, 2016

Dads Seminar

Thanks everyone who came to my dads seminar! Had a good time and learned a few good tricks myself!
皆がきました!ありがとうございました!セミナーは楽しかった!私もトリックを習いました!


Learned a few of my dads favorite passes and submissions! Some good details on control using the lapel and also details on my dads favorite ankle locks!
お父さんは好きなパッスとサッブミッソンを教えてもらいました!いろいろ足首締めのディテール!そしてラッペルで抑えることを習いました!