Tuesday, September 13, 2016

Asian Open

Had a lot of fun in Tokyo last weekend for the Asian Open. Unfortunately I got beat in the first round of my division. I wasnt able to get my game going but it was a good learning experience and gave me a new goal to work towards. Always learning always trying to get better!
先週末、アジアオッペンのために東京行ってしまいました、とっても楽しかったです。あいにく一試合目が負けてしまった。自分の技は始まらなかったでも経験は良かったです。そしてそのおかげで新しいの目的がなりました!いつも学びたい、いつも強くなりたい!


Was really happy to see friends at the competition and was really happy to see my teammates from Claudio Franca. Got a chance to roll together for the first time in a year and it was a lot of fun. I miss training with them but it was fun to see how everyones technique changed since we last trained!
試合でたくさん友達が会いました!すごく嬉しかったです!特にクラウディオフランサのチームメイト。いたうちに一緒に練習しました。1年ぶりでした。本当に楽しかった。みんなの技が上手になりました。


Hope to see them here again next year! 
来年も来てくれる願います。