Sunday, August 27, 2017

ドゥマウ全日本

Went up to Saga yesterday for the Dumau All Japan Gi and No-Gi competition. Was long but a really good day of competing and Jiu-Jitsu. I took home gold in the no-gi weight and absolute and gold in gi weight but lost the final of the gi absolute. Always room for improvement. Nakayama Ippei took home double gold in both weight and absolute of the gi purple belt gi division and put on as usual a great performance. Congratulations to him and to all other competitors from Kagoshima.
昨日、ドゥマウ全日本のために佐賀県行
きました。長い一日でしたがよっかったです。僕はノーギ階級と無差別も優勝しました。ギの試合で階級優勝しましたが無差別級の決勝一本で負けました。なかなかうまく行ったけど今度もっと頑張ります。アダルトの紫帯で中山一平がダブルゴールドを取りました!いつも最後まで頑張るので見るも楽しかったです!中山さんおめでとうございます!そして出た鹿児島たちおつかれさまでした!。